آهنگ جدید سهیل جامی به نام کولی

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

آهنگ جدید سهیل جامی به نام کولی

Download New Music Soheil Jami - Koli



جعبه موزیک


 

در نگاه تو زندگی کردم خواب و رویا را
لای موهایت گم کنم شاید کل دنیا را
با تماشایت کوره ای آتش در دلم دارم
میروم تا این قلب زخمی را به تو بسپارم
نم نم باران ، عطر موهای تو ، دختر کولی
ماه شبم شده ، روی زیبای تو ، دختر کولی


وای اگر بی تو من زیر باران بمانم
جای دستان تو غم بشیند به جانم
با تماشایت کوره ای آتش در دلم دارم
میروم تا این قلب زخمی را به تو بسپارم
نم نم باران ، عطر موهای تو ، دختر کولی
ماه شبم شده ، روی زیبای تو ، دختر کولی

دانلود با کیفیت 320 


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: